my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

~ kebosanan...

dalam kebosanan aku kat rumah..
yang dah 2hr duk umah tanpa buat ape2..makan x tentu..mandi x basah..tdo x lena..asyik2 bangun...
badan pun panas...sbb kedemaman...makan ubat pun x jalan...
terbaring dh macam mayat..
so,rindu pada blog..rindu pada fb..aku dgn gigihnye...turun p cc nak cek benda2 alah ni semua...
nak on9 kt rumah..laptop screen pecah...berokku masih leh gune lagi...tp tulah..laptop pulak buat hal...

dari aku melangok kt rumah tu..beh baik aku duk cc ni...buat pe y patut n ape y x patut...
tp bile kt cc ni...rasa sakit hati plak...ramai + dengan budak2 memekak mcm cc ni die sorg jek y duduk...kalau hadik2 aku td dh aku tangankan...
pape pun..aku x kesahhh!!! ade aku kesah?? yang penting aku leh on9 n update blog aku...



mood : demam kus kus...n jiwa kacau...

0 comments: