my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

~ kePENATan melanda...

SALAM SEMUA...

Ya ALLAH..dah 2 hr ni..rasa mcm nak tercabut otot2 aku..kepenatan y melampau2...aku dtugaskan utk mengambil alih tugas seorang lec...niat utk membantu..aku galas tugas y diberikan...smoga aku mampu menjalankan tugas tersebut...

~ dah 2 hr aku satlekan tugas2 utk ke ZOO (esok, 10 hb 11)..so,aku rasa aku dh lakukan ape y aku mampu..dan harap2 apa y aku telah lakukan berjaya dgn jayanya esok...thx to all y membantu..to my dear,membantu dr semangat...my fwen y membantu melaksanakan job...thx alot..

~ this job akan kita ketahui berjaya ke x..bila...selesai semua tugas kt ZOO ni nnti..harap..semua member2..dr pelbagai batch..memberikan kerjasama kat aku..sbb,sir arman totally serahkan tugas dia pd aku..Ya ALLAH...berat juga tugas ini..aku kene pastikan semua ada dtg kt ZOO...pastikan semua berjalan dgn elok..

~ ok...ape pun keputusan..BERJAYA @ TIDAK..kita tunggu selepas ini...dlm kesibukan..sempat juge aku bergamba..haha...c that..:)


MOOD : KEPENATAN x terhingga...

0 comments: