my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

senyum seindah ratu...

senyum seindah ratu, walau hati didalam...tiada siapa yg tahu...
senyumlah sepuas2nya....wpun sepatutnya saye perlu menangis seadanya...

dan...senyum...kerana yakin,senyum penawar segala kesakitan..
thanks Allah....Kau hadirkan senyuman...dikala hati ini perlu menangis sepuas2nya...thanks Allah,kerana masih lahirkan rasa itu utk aku...sesungguhnya...aku perlu bersyukur dgn setiap ujian Mu...mungkin,Kau akan hadiahkan aku dengan kebahagiaan & kegembiraan selamanya dgn ujian Mu yg sebegini hebat...Insya Allah...siapa tahu kan?

#simpan rahsia hati didalam hati sendiri...xperlu diungkapkan...kerana tiada siapa pun pernah mengerti akan kepedihan & kesedihan ini..Allah,Kau berikan aku bahagia...wpun sementara...aku bersyukur...

0 comments: