my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

- berjumpe walau seketika,

Kali ni nak menceritakan aktivity aku sepanjang hubby balik ke Melaka from Miri...Baliknya dah lama pun, dan dh pegi Miri sekali lgi pun, now...aku is single for 3mnth...huhuh.. So,huby balik dalam tempoh sebulan lebey jek...tu je masa yg ade nak lepas rindu pun..hehe... kami habiskan masa bersama2, almaklumlaaaa...bini die ni xkje lagi kan masa tu...so, jalan x hengat dunia...hehe

this is place honeymoon kte org yg dsponser oleh 'Bestfriend' hubby....tq Ary, tak sangka pun sebenarnya..sbb from Raub-Cameron Highland (honeymoon) lg, dan ni kt KL...hehe...rezeki org nak sponser kan... :)

ni plak, jalan g tgk MOTOR GP with husband...happy sbb menghitamkan kulit..hehe

and this, kami raye sedondon...Alhamdulillah,dapat gak raye sesame...hehehe...

dan ini plak, kami bersama2 menggedik dalam kete nak p mane eyhhh...entah xingttt... ;)

dan ini, aku send huby g LCCT, sebab dah nak sign on...huhu...dlm hati gile sedih..tp apakan daye kan...redha jek la..xlama pun kan... ;)


mood : jalan2 ke Gambang dgn family.... :)

 and now, Alhamdulillah... aku dah bekeje di sini...As a Graphic Designer...so far ok, alhamdulillah,dpt membantu huby..dan dpt isi masa lapang.... :)

and this....time jalan2 makan2 dgn fmly mertua... happy senyum, tp rindu husband!!! nak nangissss..... :'(

now, mood x tentu pasal...aku merindui kamu...
Ya Allah, nak tunggu bulan 3 baru husband balik...lamanya hanya tuhan je yg tahu...huhu...

mood : Abg,syg rindu abgggg...rindu sgt2... rasa nak terbang g Miri tu....

0 comments: