my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

Semakin rindu..semakin sendiri...

Hampir 22 hb 9...xlama lagi... itu lah patotnya tarikh yg aku tunggu2 kan...menikmati n merasai menjadi ibu....tp, bukan rezeki aku..aku dh melahirkan mereka awal 4bulan.. apakan daya...
bukan kuasa aku nak melawan takdir Allah yg maha hebat...

Dalam pada aku menanti2 tarikh itu...aku rasa sayu dan merindu...hari2 terfikir...terkenang...dan merindu... Ya Allah, berikan la aku zuriat yang mampu memberikan aku kebahagian, yg boleh menjagaku di hari tua ku...yg beribadat kejalan Mu...

Sedang duduk2 bekeje...rindu kt arwah anak2..rindu pulak kat suami yg dh 2mgu xdpt contact...hubby terpaksa stanby tgh laut selama sebulan...after tu baru signoff...cpt la masa berlalu...rindu x terhinggaaa...hari2 mengadap muka hri2 membaca msj2 n pesanan yg ada...beratnya dugaan duk jauh ni...mcm2 rasa ada,,,x terkata lg dh...

so, rindu tetap rindu..keje kene jalan n buat..husband balik, kite holiday..... :)

Al-fatihah putera2ku.... Tunggu ibumu disana k syg.. :'(

rindu setengah mati.cpt laaaa masa berlalu...

dialah buahati saya, dialah racun...dialah madu...dialah segala2nya...
dia la nyawa saya...rindu kt u syg!!!!

mood : menulis memuncung..menulis smbil bertakong air mata...
'kuasa Allah melebihi segala2nya...yg tidak mampu ditandingi...takdir Allah adalah yg terbaik utkku...ada hikmah atas apa yg terjadi...' InsyaAllah...ade rezeki aku & suami selepas ini... Amin..

0 comments: