my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

2

~ mencari kesempurnaan ~

dalam mencari kesempurnaan...
kita lalai dan leka ape yang ada ddepan mata..
wahai insan...ingtlah..tiada manusia y sempurna,tiada manusia y perfect 100%...

semua org buat salah...even dri sendiri pun bnyk buat salah...ni kan pula nak menghukum seseorang tu...x salah memaafkan sesama insan...andai kemaafan itu lebih mengeratkan hubungan..andai kemaafan itu adalah lebih mulia dr segalanya..tiada rugi memaafi sesama insan...


wahai manusia..andai kau rasa kau ade salah padaku...aku maafkan.tp xperlu mintak maaf,kerana bagiku..kau tiada salah pd diriku.aku menerima mu seadanya..aku menerima mu..diri kamu y skrg...bukan dirimu y lepas...benda lepas dlm hidupmu adalah pengalaman y mengajarmu menjadi lebih dewasa..dan mematangkan mu dalam membuat keputusan..aku menerima mu..diri kamu yang skrg...:)

betul kata org : Tuhan temukan kita psangan y salah dulu2nya..supaya kita belajar dr kesilapan..supaya akan dtg..kita akan jumpa dgn pasangan y betul...tp,bila kita dh jumpa pasangan y betul..si dia pulak bertemu dgn y salah.adil ke mcm tu?knp kita dpertemukan...


perlu ingt...tiada manusia y sempurna...even diri saye sendri x cukup sempurna di mata dia...


pada DIA : terima kasih..atas luahan kata2 mu..aku terima apa sahaja luahan hati mu..mmg selayaknya..itu dtujukan padaku..dan, aku ttp dcc mu..smpai akhir hayat ku..


1001 maaf...dariku untuk mu...sesungguhnya, aku insan biasa...tiada punya apa2 kelebihan...


TQ kerana hadir dalam dri ini...aku menghargai mu...
MOOD : feelings x tentu pasal...

sekali lagi aku tersungkur dalam membetulkan diri...
adakah insan sepertiku tidak layak menerima kasih syg seorang insan bergelar LELAKI...
(menilai, betapa mahalnya nilai setitik air mata...)

airmataku untukmu...

2 comments:

Snap Eye studio said...

jaja jgn pernah give up dlm mencari kebahagiaan.. mungkin skrg blum masa utk mencapai kebahagiaan itu.. nnt berkat pergorbanan dan kesabaran akan dtg kebahagiaan itu.. Insyallah ia akan kekal milikmu.. ku doakn terbaek utk mu kwn ku..

jaja_shafiza said...

tQ faiz...:)