my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

2

~ new born bby temok ~

hai kawan2...
kali ni blog untuk khas dedicated tok new born bby temok..
new anak buah aku...hihi...anak buah ke3 ku..anak sendiri x tau la bilakan...
meraikan kegembiraan kakak2 ku dulu...
yang tue ddulukan...hehe...oppsss....mude ke aku???

ok2...x mo membebel pjg...nak upload pic lama dah...tp memandangkan aku bz dgn final...skrg ni dh habis final...so ade la masa untuk blogging...tp kadang2 jek..sbb BEROKbeng aku selalu dcuri oleh tershayang...erkkkk....utk maen game!!!!!

k, bby akak aku ni lahir pada hr jumaat (penghulu segala hari), berat 4.43kg (gile berat)....tp sehat..alhamdulillah...kakak ok...anak pun ok...busu die lg la okey...

nak dedicated to : MR B sbb bawak n antr sy pg tgk klong bersalin...n thanks sbb layan my family mcm ur family...tQ dear....:)



mode : happy dpt anak buah lg....:)

2 comments:

ziaF mihaR said...

comey baby.. i loike!!

jaja_shafiza said...

comey mcm busu die!!
lalalala~~~~~