my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

- berbicara bersama TERSAYANG..

salam maal hijrah utk semua y aku kenal...
tenang hati...di tahun baru hijrah...
segalanya telah ku luahkan pd insan2 y aku syg...
buat mak..abh..kngah...n all my family..thx kerana memahami dn menerima diri ku seadanya...
thx atas nasihat2 y diberikan...diriku kembali kuat..even..aku x sekuat mana..tp aku percaya..akan ada y terbaik utk aku dimasa hadapan...itulah nasihat seorang hamba Allah ni kat aku..
pesan perempuan ni : tumpukan pasa stdy n masa depan...lulus dgn cemerlang..itu lg penting..(thx sgt)...even sepotong ayat..aku boleh kuat dgn ayat itu..

utk family ku pulak, xpe ja..akan ade terbaik utk kau nnti...biar dia buat kita..jgn kita buat dia..doakan je dia bahagia...ermm..atleast..hati ku mampu lega dgn perkataan2 y keluar dr setiap ahli keluargaku...

utk y hadir memberi nasihat dan kekuatan..smg Allah membalas jasa korg..dn semoga aku semakin kuat dan kuat..dlm keadaan aku y mcm ni..hopefully kesihatan ku sempurna..thx syg2 skalian...

0 comments: