my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

- hari2 berSAMA teman -

student + study + exam...ni lah lumrah y kene aku lalui..tp dah x lama dh...just arround the corner..wahhh...speaking london..
pejam celik..pejam celik..dh 2 tahun aku stdy..n dh nak smpai ke penghujungnya dah..alhamdulillah..mcm2 dugaan dtg..tp aku mampu galasnya juga..!!! thx utk semua2 y ada & tiada dlm diri ini...:) haha...(ayat nak poyo...)

ape pun..wa kene ingt beb..wa nampak je ganas..tp dalam hati ada tamann...(xde kene mengena pun)....xde la..ape pun aku kene beringat n sentiasa kene ingt...EXAM x habis lg..next week..adalah hari2 utk aku keluarkan ape y tersumbt kt kepala ni..utk aku pulun tulis conteng mengarut kt paper exam..hope so..kali ni..carot2 aku kt paper exam mampu bg aku terBAEK!!
faiz...iwan...yim n ain..duk sebelah eh...leh copy2 paste2..haha...:P

ok la..dlm kepala duk kusut masai PK exam..leh lagi g jalan2..erm..itulah adalah perkara WAJIB utk aku..sbb duk umah kdg2 otak jadi tepu gak kan? so,lets enjoy..utk buat benda2 berpekdah jek la..jgn mengarut..y penting..aku tahu siapa aku dan dimana aku berpijak..aku ttp aku.x lupa daratan mcm dolu2 k!!!...chilll.....:)


MOOD : jalan tanpa fikir ape org nak ckp..ade aku kesah?

0 comments: