my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

- jom HITUNG HARI -

hye u olls...:)
sekejap jek kan dah nak 3 bulan aku praktikal...wahhh.....gumbira rasanye bila pk2 kan dah nak cabut dr DNV ni...dan gembira rasanya bile pk2 kan...tamatlah riwayat aku sebagai seorang student...:)
syukur sgt2...berjaya juge aku habiskan stdy aku y 2tahun ni... :) best tahap gaban!!! dan sedih tahap maximum...sbb lepas ni x dpt jmpe kawan2 sgt..masing2 dgn tugas masing2 dh lepas ni... :(
tp ape leh buat...tu kan lumrah kehidupan...adatlah kan...hehe...

mcm2 kenangan..mcm2 benda baru y aku dpt kt sini...
burok baiknya disini...ape pun..kerja di D'navechee..mencipta 1001 kenangan terindah... :)

start praktikal 7.02.2011 - 7.05.2011...but aku & faiz...akan tamat praktikal 13.05.2011,sebabnya..kena kendalikan dinner DNV... :) xpela...dapat lagi satu pengalaman...

so, 1st utk perhitungan adalah...tamat riwayat as a worker for intern...
2nd...menanti2 kerja2 y bakal dtg & dtawarkan..
3rd..menanti2 diri ini bakal menjadi separuh dari hidup sidia... ;) harap2...perancangan teratur & berjalan lancar..AMIN...

ok la...tu je kot setakat ni..sbb tu je kot y ade utk dhitungnye pun...hehe...
so, gua cow dulu beb...

mood : menggagau mencari2 barang utk tunang...huaaa!!! helppppp....

0 comments: