my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

- nak write...tp x tau nak write ape...

erm...dlm keadaan bosan..
y kepeningan kepala... aku x tahu nak tulis menda..
kepala buntu, otak kusut masai..serabut serabai...semua adalah...
dlm waktu y kurang dr sebulan...mcm2 aku fikir...adoii...Ya Allah....Kau permudahkanlah segala urusanku...AMIN...

erm..now aku dh merdeka dr kerja2 di DNV...so, kerja aku skrg...ape ekkk..
kalau nak di ikotkan..kt fb,status aku TUKANG CANGKOL KT LADANG ANGGUR..so,betul la kot..haha...skrg,aku bz mencari2 kerja..ermm...ingtkan smbung bljr lg senang cari kerja, rupe2nye..makin tinggi kelulusan, makin payah plak nak cari kerja ni!!! ayo2...
skrg, y aku tau..Allah nak uji kesabaran aku,...ye la..mau x nye..majlis dlm lebih kurang 2minggu lg...then aku plak xde kje..so,ape mau bikin? btl2 aku diuji...(tp tu bru sikit kot...)

oklaaa..tutup cite pasal majlis tu..(ape pun,pasti waktu itu akan tiba....)
now nak cerita pasal DNV...
entry kali ni, khas tok EN RASHID aka ABG JAMIL & KAK SAED... :)
thx sbb jadi kawan masa susah n senang...sgt2 happy..sbb kenal uolls...wpun dalam masa 3bulan sahajo! mcm2 kenangan dh ujud sepanjang tempoh 3bulan..hehe..kenangan itu ttp kenangan...tetap tersemat dlm ingatan...
sy xkan lupakan jasa2 kak saed & en rashid...thx sgt2 kt uolss.... :)

(with kak saed)

(abg jamil sebok dgn hp jek...check in ker??? )

(cik uji aka cik jaja...) hehe...

(muke tertelan mike n speaker ni....)

so, the end of the story...aku tetap rindu korang sebagai teman sekerja, sebagai kakak dan abg...

nti kite kuar lg ye.... :)

0 comments: