my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

- pengujian 1 penyeksaan -

hey...
sempat lg mengupdate, even xde mase sbnrnye...ni pun on9 smbil tgk tv...bz gile kot!
haha....
rasa some thing y perlu dikongsikan...
masa dh singkt..masa dh hampir time la...hehe..
tp, makin dekat..makin la mcm2 jadinye...

1- aku sakit...demam...plus selseme plus muke hidung, tekak..semua gatal2..adoiii aii.nak buat kje pun payah...
2- aku nak kene handle semua...dr hantaran hinggelaaa kemas umah..mak aiii..boley terbarai badan...

tp xpe..slow2 do it..mesti leh satle...tp benda 1st y aku satle kan...aku kemas2 umah ni..umah punye besau..aku kemas sorggg..mau x tercabot badan aku nokss...!!!
then, dalam pada masa y sama..xpe..kemas2 umah smbil berpeloh..so, leh kurus...(niat ade tu...) haha..
then. umah satle aku kemas...mop,sapu,susun pe y patot...then satle...
pastu,pk nak satle kan hantaran...tetibe plak dlm bab ni..aku xde seni!!! xdtg plak idea akuuu!!!!apesal ntahhh...lg la menambah tension aku ni!!! adoiii...buat itu xkene..buat ini xkene..smpai kan cik abg dh sound...y die dh siap semua...(mak aihhh...xcited!!! )
xpelahh..bab hantaran..kite pk kemudian...suh abg aku satlekan..haha...YES!!

now,dlm pada bz2 ni...serabot2 ni..tension gak aku tok mencari kerja ni!! ni lg satu masalah...apply mcm2..sangkotnye tidakkkk...apo la den nak buek ni!! tlg2....aku tension dok umahhh...nak kjeeeee!!!

ok la..penat pk...penat mcm2..so,time to tido...dan masa utk menghitung hari...only 5days... :)

mengharapkan semua berjalan lancar...doakan utk saye ye! :)

0 comments: