my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

- migraine melanda -

hooo...
1 hari setengah aku dilanda kepeningan...
bila pening..ape pun x boley buat..
dah agak berbulan2 dh aku xkene penyakit ni...tetibe..malam td kene...
time tido pun pening...mmg ganggu btl mimpi2 indah aku mlm td...haha..

migrine melanda...buatkan aku x tentu arah...
jalan pun x berapa nak betul..tido pun x lelap betul...adoi ai...dugaan betul..

so, xpk panjang...decide g klinik(gigih rempit nek motor dlm keadaan pening)..amek mc..amek ubat..tp still x leh mkn..pose la katekan..so,ape lg y leh aku buat...picit2 la kepala ni.tabur la minyak kapak atas kepala ni,dh mcm minyak rambut jadinyaaa....so,nak dpt kan kelegaan...aku mandi dgn keadaan kepala berminyakk..perghh..sejuk!! mcm mndi ais...kejap je ok..so,try tido..tp same gak..ermm..lastly,jgn dilayan sakit tu...lg layan makin mengade2... :D

so,until now..ubt pun aku dh lantak..tp still sakit...sorg member aku kate...picit2 lengan belakang tgn kiri tu...try gak,tp jap je ok...pastu dtg balik..(thx to member tu..)
hai,dugaan bulan pose betul la..sabar ye!!
so,ape lg..amek ubt lg..then...go to sleep la sygggg....Jgn pk2 lagi dah..

so,korang nak tgk muke tempe aku migrin x?

(ni muke aku mcm tempe basi!!! )

ok la...chow la..mam ubat then sleep..sok kilije...

mood : migrin sbb pe ye?? rindu or pk bnyk?? ntah la labuuuu....

p/s : ingt pesan dokter....masa buat kje menggunakan pc..rehat setengah jam..pandang hijau..then pandang kawasan luar ofc..pandang sejauh y mungkin...smpai mana y mampu..then relax..(pandang org tgh laut..boley x dokter?? dushhh...!!! )

0 comments: