my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

- no entry -

dh berhari2 duk view jek blog sendiri ni..
nak tulis something...tp xtau nak ungkap or luahkan...dats y la...duk view berhari2...pk2 nak tulis ke x..nak tulis ke x...
tp,pk2 balik..kt sini jek leh luah hati perasaan...
sbb org ckp, menulis ni kdg2 ibarat kite meluahkan apa y kita rasa...
so, aku nak luahkan (tulis) ape aku rasa...
erm....
aku rasa bosan duk umah sorg2..
aku rasa sunyi gila ramadhan kali ni....(xmcm dulu2)..mayb sbb pasangan aku jauh dmata...tp syukur,aku dpt merasai nikmat ramadhan ini... :)
aku rasa penat sejak 2 menjak ni...mungkin,xsesuai lg kot dgn keadaan ofc y keje menimbun2... :(aku rasa, sakit2 sejak 2 menjak ni..xtau la knp...sakitkan penghapus dosa kecil....kerapla aku sakit n bisa2 diperot...(apakah??? )
aku rasa, RINDU sgt dgn TUNANG TERCINTE....y jauh kt tgh laut tu...msj xdpt,call x dpt..kabar berita lg la xtauuu...mcm mane nak ungkap punye rindu ni pun aku xpasti la...rindu gile kottt....
huh!!! mungkin sbb keadaan y rindu gile ni,buatkan aku tgk jek blog ni..n view jek pic die..tu je la kje y boleh dbuat utk hilangkan rindu y dh separa gila ni!!! help meeee.....!!!

so,bulan pose ni...ala2 simple jek..dr sahur sampaikan berbuka...Alhamdulillah,masih lengkap puasa aku sehingga kini... :) next2 time...xpasti lg yek...hehe...

so,utk ucapan terima kasih...TQ buat Alarm Clock sy setiap jam 5pg...iaitu mak n abh y hr2 kejot suh bgun sahur...(adat duk jauh dgn mak abh...) mmg hr2 akan dicall....best gile...pg2 jek dgr sore abh....:))

so, to all...selamat berpuasa...selamat menurunkan berat badan..(fokus utama)...dan selamat segalanya......cow!!

(muke toye y dh mengembang...hihi..)

p/s : sayang ku fazriq tunangku...gue rindu lor!!!!

0 comments: