my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

3

Saat Aku Menyendiri...

Saat aku menyendiri... hanya picture mampu mengubati...
Betapa berat dugaan yg Allah berikan...aku tau, ini semua ujianMu..ini semua takdirMu...
Aku redha wpun berat...

Ya Allah...ini la peneman aku kala sunyi...rindunya pada Ahmad & Muhammad ku...
Andai waktu boleh diundurkan..ingin ku hadirkan mereka kembali dalam rahim ku.. tp apa dayaku..kerana kuasaMu melebihi segalanya2.. 

Ya Allah, izinkan aku berjumpa dgn putera2ku satu hari nanti...merekalah yg menjadi luahan curahan aku suatu ketika dulu..kini,sunyiii..kosong...dan sepi... rindunya aku!



Alfatihah buat putera2ku... ibu rindukan kamu syg.... :'(

3 comments:

Ammyzyliyana said...

semoga kamu tabah..

Masmira Masri said...

salam hai...tahniah sy ucapkan utk awk dan utk sy...sy jugak baru sj melahirkn baby dan itu saat pertama dan terakhir melihat buah hati sy...sy harap kita kuat melalui dugaan dan hadiah dari Allah...insyaallah ada yg lebih baik utk kita... barangkali kita terlalu menyukai sesuatu itu..tp ianya tidak elok utk kita...Allah lebih mengetahui kuatkn iman ok ni link blog sy jemput singgah http://myaleo.blogspot.com/

jaja_shafiza said...

ammy : tq..insyaallah..

masmira : bukan rezeki kita untuk menjaga mereka..sy redha,tp anak2 sntiasa dhati..xpernah lupa walau sesaat...mgkin ada hikmah knp ini smua terjadi...