my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

Indahnya Anugerah DIA..

Salam semua..agak lama sy x menulis di blog ni...
agak kesibukkan dengan final y terlalu bz..y smpaikan tido makan mandi semua entah kemana...
namun..diri ini ttp terurus bersama2 usaha..syukur sgt...

ape pun...satle presentation ku y pertama today...hopefully sgt..aku berjaya..:)
bangga ada..rasa terharu pun ada..xsangka..usaha aku tonggang terbalik buat kje..berbaloi2 akhirnya...tanpa ada kritikan..ade ktukan dr lecturer...rekaan aku diterima oleh lecturer dgn mudah..itulah berkat keSABARAN aku selama ni...rasa happy ade..rasa nak gelak guling2 pun ade...happy sbb dh nak habis..

n, one more things..berkat kesyukuran dan kesabaran aku selama ni...berkat kesabaran aku dgn dugaan ALLAH..dek kerana kutukan org..caci makian org..akhirnya..Allah murahkan rezeki ku..Allah permudahkan urusanku...
THX ALLAH..kerana hadirkan dia dlm diri ini...
apa y pasti...x sangka sgt..kehadiran dia dcc melahirkan snyuman kebahagiaan utk diri ini...
kawan sekolah y dulunya main jeling2 mata jek kot...dtang dgn niat y ikhlas utk menjadikan aku surinya..ALHAMDULILLAH..Allah makbulkan doa ku..siapa nak tahu..Jodoh dr ALLAH...

semua dalam perancangan..InsyaALLAH...bulan 4 ni..semuanya termakbul..Doa ku mengiringi segalanya..harap2 segala urusan dan perancangan aku bersama dia...dipermudahkan ALLAH...
rasa happy dgn ada dia dcc..happy sgt2...

utk kamu y bakal menjadi separuh hati ni...TQ very much my dear...sy akan sentiasa dgn awk..sentiasa bersama awk..tQ dengan lamaran itu..sgt2 dihargai..hope, urusan kita dpermudahkan ALLAH...AMIN...doaku mengiringi segalanya...:)

iMuSmuch MR F...:)


(project final)

MOOD : SYUKUR sgt dgn kehadiran DIA..dan SYUKUR sgt2..jalanku dipermudahkan ALLAH...

0 comments: