my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

- lepas seksa menjawap EXAM -

Alhamdulillah...
agak lama x mengupdate belog ini...almaklumlah tengan berperang dgn dunia exam...
akhirnya siksa dan bala aku untuk menjawap exam2 dh berlalu...akhirnya hari ini aku merdeka juga!!!yeahhh..(tp jgn lupa..FINAL PROJECT - ujung bulan ni...)
huh...tp tension punye la amattt....sbb soalan yang dikeluarkan diluar jangkaan dan mmg mencabar minda aku y tercabar ni!!!hahaha....agak DIVA DIVOS la soalannye...y mmbuatkan aku n member2 agak pecah kepala otak untuk menjawapnye!!!
alhamdulillah..dgn tekanan hidup dimusim exam ni..(Khas tok AKU)...aku berjaya menempis menangkis tekanan2 itu utk aku lupakan buat sementara waktu..bukan xmau pikiaq..tp aku lupakan utk sementara waktu..demi menempuh exam y lebih penting..dan alhamdulillah aku kini dah tau membezakan dan mengasingkan mana lebih penting utk aku pikiaq...love or stdy..itulah y aku lakukan..lepas ni tunggu utk final project n praktikal..( lg 1 bala y dtg..nak practikal mana ni wehh..cari tmpat praktikal mcm nak cari suami laaa...aiyooo...)
akhirnya...dgn tomahan,dgn caci makian..dgn tuduhan2 y aku terima sepanjang musim peperiksaan ini, aku buang jauh2..dan aku jadikan benda2 tu smgt supaya aku leh berjaya..tuk buktikan kebenaran..bukan nak berlagaklah kan.tp disebalik kesabaran aku y melampau2..yeahh..its me now..aku adalah aku..aku kini lebih selesa sendirian..buat pe x yah pikiaq nak jaga hati org..(agak penat menjaga)..y penting hati sendiri dihaga dgn baik..kannn???
sudah hampir tamat siksa2 aku as a student..lg sebelah kaki jek nak melangkah ke alam keindahan iaitu..lepas siksa sebagai pelajar..haha..itulah yang aku nantikan..
lepas ni menjejakkan kaki ke alam pekerjaan..seperti sebelum2 ini juga..kje mane yekk?? ermm..akan difikirkan kemudian la eh...:)
xlupa la nak ckp..thx pada mereka2 y wish utk exam kali ni..smg wishes from u all..buat aku lebih kuat nak jawap exam sblum2 ni...:) thxxx....
xbestkan kalau entry xde pic..meh naj upload fesyen2 aku sepanjang beberapa hari ni dminggu exam...
BIAR JIWA KACAU, TP BERGAYA WAJIB ADA...
BIAR HATI REMOK, CUN KENA MAINTAIN...
BIAR TERSUNGKUR TERSADUNG...SENYUM KENA ADE...
Buat pe nak masam2?? itukan DUGAAN y MEMATANGKAN...so chillss...percayalah...dsebalik kejadian keburukan..akan ada kebaikan..selama ni aku mampu bersabar..knp dgn ini aku x leh nak tahan sabarkan?? So...dalam erti kata lain...BERSABARLAH Cik Jaja...:)..indah tu pasti ade selepas derita y melanda..t,dr derita..ade juga indahnya..ada juga senyumnya..apepun..kehidupan perlu diteruskan..
MOOD : sentiasa BERSABAR dgn Ujian ALLAH...
(hari last exam...)




SENYUM...trademark aku...haha...

0 comments: