my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

GUD LUCK DEAREST fwen~

salam...
dalam kebizian..aku carot coret gak kt sini..sbbnye..saje..nak release2 tension ni haa...
dalam erti kate lain..koje dh satle awal..so,tulis le merapu meraban kt sini...

haha...rasa happy..rasa tenang...rasa bahagia...ALHAMDULILLAH...semua rasa ade...& ALHAMDULILLAH..Allah masih mengurniakan deria rasa itu padaku...:)
syukur sgt2...hari2 y dtunggu hampir tiba..apakah hari2 itu ye??hehe...

1st : hari y akan tiba iaitu...final aku ESOK...rasa lega..even lom smpai lg masa final tu..:)..member2..i wish u all gudluck...exp faiz merul ain yim & iwan...semoge kepayahan n kerajinan kita buat koje...membuahkan hasil...rasa nak nangis tgk semua dh satle..huhu...(gedix seketika..haha..)

2nd : hari untuk aku kerja dan mengumpul duit utk masa depan..ini lah y aku tunggu2..x mau dh bergantung kt FAMILY..harap sgt2..lepas ni aku pulak bantu mak abh...:)

3rd : hari berdating hampir tiba..hihi..gedix menggedix santai dgn dia..x sabarnye nak jumpe buah hati sorg ni..hehe..imusmuch dear~...

4th : Sah2 la hari utk menjadikan diri ini milik org..MILIK SIAPAKAH GADIS INI...:)..hopefully semua berjalan lancar ye syg~...jgn runsing2..jgn risau2..harap2 ape kita rncg n angankan menjadi..sy ade dgn awk..(mood : nak bg x runsing kt sidia..padahal..diri sendiri pun turut runsing + risau..)

5th : setiap hati adalah hari2 yang tetap ditunggu..sbb sentiasa menunggu si dear...pesanan ttp ujud..jg diri..jg kesihatan kt tmpt org..~ nnti kite jumpe yeah..:)
dan mood y x terhingga..mood rindu gile babeng!!! huaaa...


for all my fwen..n offcourse utk aku...selamat menempuh final y berapa jam jek lagi...gud luck k fwen2...all de best...dh penat usaha meleleh peluh2 ni..haha..tido pun x keruan...

utk terSAYANG...miss u damn much!! LOVE sgt2...:)

(last present hr tu...)

Rindu & sayang x terhingga..Ya ALLAH..Kau kekalkan la naluri dan perasaan aku ini hanya untuk dia...semoga perancangan kami dieredhai dan berjalan lancar...AMIN..