my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

- Demam lgi~

salam..
dtengah ptg2..tidak kutahu apa mau bikin..
badan y semakin lesu..dgn stamina y tidak menentu...
hingusan ku semakin meleleh dek kerana bersin2 y bermaharajalela dhidungku y jambu ni~ Aww...tension betullah..time demam..mesti selcema..time selcema..mesti hingus meleleh..sape nak tlg lap kan? x pun leh amek wat cendol..euwww...geli mak nyah!!!

xde pe pun nak tulis...esok..terpaksa jawap exam lg sekali..dek gara2 NC...erm...0.02 lg kot markah aku nak lulus...tp kene gak amek exam..ermmm..xpela..leh up kan lagi pointer aku!!!

demam mmbuatkan aku x leh nak buat pape...mungkin badan dh biase bkerja beberapa bulan ni..tetibe..rehat dh 2 hr.tu y lain mcm jek rasanye...hope so,mlm ni ok..spy aku leh bc buku..then aku leh balik kg dengan amannya...

until ahad aku dkg dan kuantan..jalan2 cari pakwe..opsss..xleh2..nak jadi tunang org dh..xleh menggatall.....alah..sebelum ni pun,bukan aku ni kaki menggatal pun...
today...entry kehidupan agak membosankan..dgn cik abg y diam..sbb hp die rosak..kejap2 je msj..kejap2 je call...aiyoooo..sgt bosan..dh la tgh dmm...bukan nak tnye pun..merajuk seketika aku disini...huhu..xpe2..aku dh biase hidup berdikari..janji die tau..aku syg sama dia sgt~!!
dan aku tahu..die pun same..hehe..(tibe2 gedix...)

oklaaa..x tahu nak mengarot pe lg...kesihatan x mengizinkan..nak rehat.then nak tgk movie jap..cite pe...lom decide lg...tgk kt lappy je...

haaa...tibe2 tingat..one more thingss...aku terlalu konfius tok memikirkan nak praktikal dimana...Wangsa Maju or Chan Sow Lin?? konfuse2...due2 sgt bgus..erm...berserah jek la eh..:)

ok la..mood cau sin cee...nak relax minum kopi..tata titi tutu...:)


(gambr pengubat rindu dikala kejauhan...)

mood : rindu gile~

1 comments:

Unknown said...

take care kak...jgn tgok movie la...makan ubat n tdo...
btw bila btunang nye?