my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

DECIDEmenDECIDE warna!!!

BAHAGIA!!!!
Alhamdulillah...kdg2 merajuk2 kecik tu ade la juge.saje2 nak bermanja...
nak bermanja dgn sapa lg..kalau bukan dgn kekasih hati..kan??? :)

ok la...harinya hampir tiba..aku relax je..(ayat cover) tp cik abg pulak y beriye2...hait,kenapa pulak? hehe..tu la gayenye org bercuti turun dr kapal..x tahu nak pk ape..pk pasal hantaran la..cincin la..mcm2 pknye...haha..aku pulak? duk xde masa nak pk, pk kerja...pk interview...so, i must thx to cik abg..sbb tlg pk kan utk sy..siap tlg pk kan tema lg..haha...syg lebey la...:)

so, start td..die dh tnye pasal size jari...start td..die dh tnye nak tema apa..start td die dh tnye mcm2...waduh2...

so, start dr td juge aku dh decide n ckp, awk...cincin bg mak je la beli..sy bg size ( boleh elak pg beli,sbb xde masa lah...sori eh syg...), start dr td gue dh decide,y tema gue HIJAU + PUTIH...dan tema cik abg BIRU LAUT + PUTIH...so,decide...tema is PUTIH...hijau n biru hanya hiasan2 smpingan...boley x boley? ok set..xde talian hayat!!! (ni pun tukau2 10x kali dh...haha...)

so,this saturday..gue balik melaka..jumpe cik abg lg...jemput eh...hehe..then,die follow gue balik kg pulak...singgah je kot..umah dekat...xyah la tido kg..kan? just nak tahu jalan je kan?? hehe...
(cerita lawak nak bertunang...omak den kato..kalau abg oman dh ade aweks..leh jalan sekali dgn jaja nnti..haha..kesian kt abg aku..aku nak kahwin,die plak kene paksa...n, omak den plak y beriye2 duk tanye2 bila tarikh kahwin..omakkk ai...tunang lom lai..nak decide kahwin plak???xcited plak mak ku...haha..)

so,dalam pada tu..jom la kite kire hari2 y akan n pasti tiba...bila2 pk balik..MALU gilaaaa!!!! x sangka diri ni dh nak jadi milik org!!! haha..ape pun..BERSYUKUR is no 1...Alhamdulillah...

mood : rindu2an...dan bersyukur dgn kurniaan ALLAH..xnak pk benda lain dh... :)

0 comments: