my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

-musimkawin2-

salam u olls...
wah..sgt penat balik melaka...sabtu-ahad...dh mcm nak terbarai kaki badan ni...:(
dah la kaki bengkak kene kusi!! huhu..sakitnyeeee...:(
tp xpela..balik dlm keadaan happy...ape ade hal..
alhamdulillah..perjalan pg n balik semua selamat...wpun bukan balik dgn buah hati..(atas sbb2 tertentu) tp tetap happy dpt jumpe die..then dpt la satle2 kan beberapa problem ttg hari2 mendatang kami...

so,dalam erti kate lain..BERES!!! dh bg tahu mak abh..utk kedatangan keluarga dia...pada hari bulan y dh dipilih..so,tunggu je la..
then...tunggu je hr2 nya bakal tiba..insya allah..

so far,cincin dh satle..brg2 hantaran hampir satle...(dia satlekan) maaf sgt2...xde masa nak p cari brg same2... :(...bz laaaaa....huhu...

so,time kenduri kahwin...paham2 le aku nye divanye melawa!!! bukan selalu..y x tahan...beberapa family sedare aku duk tanye..dh berpunye ke belum tu..aku??? senyum je la..mak? slambe jawap..nak btunang je...hihi...tQ mak..jadi penyelamat...:)

so,skrg ni..aku pulak dtg time bz nye...cm ne ni...mcm2 nak satle..sape nak jadi PA aku??? aku offer..makan free masa tunang nnti..haha...

(menjadi bibik baby...hobi aku...)


(mood menari-menari...)

mood : bersyukur dengan anugerah ALLAH...apa kita nak...x semestinya kita dapat..tp apa y aku dh dpt..aku tetap bersyukur..sekurang2nya..apa y aku dpt...menilai aku dgn sebaik2nya..:)

0 comments: