my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

rezeki dari ALLAH...

Alhamdulillah...
semuanya ketentuan dr Ilahi..
bersyukur sgt2 dengan rezeki y dilimpahi... :)

masa2 menghitung hari itu..only 2 weeks...waduh2...gentar..gementar..gelore..semua ade...ape nak buat ni..kene gak lalui hari2 tu...Alhamdulillah juga kerana diri ini mampu merasa nikmat bahagia..biarlah bahagia itu selama2nya..AMIN..

sambil2 dalam keresahan...
ade juga keresahan lain y dtg..
but,aku bersyukur dgn limpahan2 rezeki y dtg ketika ini...
1st, aku bakal menjadi milik org...
2nd, sekali datang 4 interview kerja...hadoiii..merungut pun ye..bersyukur sgt pun ye..
this friday, at PTPL Shah Alam...as a TUTOR & LEC....mampu ke aku nk jadi lec & tutor??? pening + kenoneng aku duk pk kan nye...dgn nak kene mengajarnye lagi...dgn nak kene sediakan mcm2nye lagi...lg 1 masalah...mcm mana nak pg PTPL ni!!! aku x tahuuu...TOLONGGGG!!!!

2nd interview...on next week WEDNESDAY...one at Yellow Pages Sri Kembangan..as a executive grafik..then at UPM as a PEREKA...aduii..2 in one day..but i try my best to go both...:) chaiyok2...

then one more interview at CYBERJAYA...huaaa..ni lg migrin...nak pg mcm mane pun x tahu le...tp xpe..ni b2 dgn faiz..so x de le teman tkut sangt..

benda y plg gue pk adalah jumaat ni..dh le mmg menanti2 nak jd lec...dpt kt shah alam..cm ne ek nak p? boleh x kalau x p? tp nak gak jadi lec..huhu...Ya ALLAH..Kau permudahkan la jalan ku...AMIN...

so,dalam erti kate lain..JUMAAT & RABU..gue akan cuti...utk d interview...
so,pray 4 my success...thx a lot...

ikot kata hati...& ingt pesanan buah hati..pergi je semua..mana tahu rezeki kan....Dh pg, then decide...mane y terbaik...rezeki ada dmna2...ermmm...Baiklah encik abg oiii...sy dgr ckp awk tu!!!

....dalam kesebukan nak pk interview...

blh plak cik abg btnye..."syg, bile nak p cari cincin ni...dh dekat nau ni...awk tu dh le susah cuti..''...
aku pun reply,'errkkkk...entah le awk...x thu le...suh mak je la beli..boley x?sy bg ukuran jari....hehe...:)
cik abg : aha..kang awk x berkenan pulak....balik le...cuti..
aku : yelaa..yelaa...nti dh dkt trikhnye..sy cuti..kite p cari kt tampin tu haa...ok...dunt runsing2...be senyum2...
cik abg : ye la mok!!
aku : erkkkk!!!

mood : bersyukur dgn rasa happy & bahagia itu...Alhamdulillah...

0 comments: