my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

mende pe ek???

salam ahad u oll....
ape habaq hari ni?
sihat ka x sihat ka sakit mental ka...sakit emosi ka...
ada hasad dengki ka..ada iri hati ka...kalau ada penyakit2 terus p jumpa doctor k...jgn bawak mai kat cheq ni!! jauh dari ceq sifat x baik ni.... :)

ok la..x mau cita panjang..
cuma nak habaq mai..td duk termenung sorang2..tibe2 teringat akan satu menda ni..benda ni dh dekat 2 tahun aku lalui... benda ni dh dekat 2 tahun lebih aku simpan... benda ni dh dekat 2 tahun...aku lalui sorang2...kehulu kehilir...dalam kepala otak..aku jek pk benda ni..even org2 lain...x tlg pk..tp aku pk sendiri...benda ade ek???

haaa...tunggu la benda ni dh jadi kenyataan nnti...akan ku bg tahu...tp buat masa ni...bg hint2 je dulu...lom masa nk cite sepenuhnyaa...wahhh..bila benda ni dah satle...masyukkkk.... :)

so, lalui benda ni dengan tenang utk masa depan..(tetibe...xde kene mengena pun ye...)
ok la ye..dalam bz practikal...bz kerja..jgn lupe ye cik jaja...bz dgn majlis akan dtg...
pk2 balik...alah...lama lg..relax la... :) (ayat bg org suke kerja last minute...)

ok la..cau....

mood : memikioq lagi brg2 hantaran ape...x tahu!!!

0 comments: