my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

This is wat we call GEDIX SANTAI!!!

dengan rasa bangga die panggil aku MOK??
wahhh..sesuke hati die jek post kat wall aku MOK eh...
so aku tanpa rasa bersalah panggil die MOKMOK...haha... :)

chatting2...die ckp BORING....
aku pun suh la die g berkebun...hahaha...(suh tanam sayur...)
die jawap...TANAM AWAK BOLEY??? (gile jahat bf cenggini...haha..)
then aku post la cam ni :

aku : awak, ade org nak tanam saya hr ni.... :P
dia : tanam dalam taman je...(sweet je...)
aku : wah...ait..awk kenal ke org tu?
dia : kenal..anak mamak 2
aku : ait..anak mamak mane plak ni?haaa....jgn mcm2... :p
dia : mamak yg jual meruku 2
aku : wah...suke2 je...sy tanam die balik kang...

dalam erti kate lain..saje gedix2 ambil mood...nak jumpeeee...hehe...windu lu la geng!!!

mood : rindu gile babeng!

0 comments: