my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

-1st day at D'Navechee...

salam semua...
alhamdulillah...kesihatan ku semakin beransur pulih...:)
sihat...sihat...dan sentiasa sihat...

sihat dek kerana Anugerah ALLAH..sehat dek kerana ade org jg kot..even dr jauh..hehe..TQ Dear...:)..dan sihat kerana doa dr ibu & ayahku...syg mak abah...:)

alhamdulillah..syukur sgt2...dgn niat utk menuntut ilmu..dengan niat utk bekerja..demi masa depan y cerah...pg ISNIN..dgn semangtnye..pg Wangsa Maju..konon nye utk interview praktikal...y lom tentu jadinye praktikal...tp,rezeki ALLAH bg...mane kite nak tahu kan..terus dpt je praktikal..n start praktikal hr tu juge...:)...Sykur sgt...:)..aku dterima dsana bersama faiz..so,ade la teman ku utk mengumpat mengata berkongsi ape je kt sane..tQ faiz sbb teman aku...:)

bestnye kje dsana...kami team work..semua akak2 kt ctu..semua best2 belaka..n best dgn Grafik Manager..En. Rashid..selaku bos aku la kirenye kt sane..so far,semua ok..semua terbaik!!! rasa seronok nak p kje...bukan sbb pekerja2 dia..tp dsbbkan aku minat dgn kerja y disediakan...
almaklumlah..akukan mnat design2 ni..so itulah koje ku..:)..1st day kje..dh diberi tugas utk desgn booklet..tp xleh wat koje...PC x setup lg..so,aku ngan faiz..ngular jek la..g tgk SPA kt ctu..waaa..teringin gile nak buat SPA...haha...(gedx jap...)

ok la...kerja mmg penat..x sma dgn penat stdy..tp alhamdulillah..aku mampu layari hari2 bekerja tu dgn tenang..:)...y penting..sepenat mana pun aku..ade juge org y sentiasa tc kt aku ni.ade juge org y pesan mcm2 kt aku ni...tQ too my love...tQ utk kawan2...tq my famly 1stly...:)

ok la...badan dh letih..kepala dah ting tong..penat kje x hilang lg ni...:)..nak relax2 bersama bantal busok ku...huhu...:)
c u next time...:)


(my ofc...)

MOOD : kerja kerja kerja..



0 comments: