my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

- Ape salah aku?

Assalamualaikum...wbt..
ntah kenapa hr ni..rasa down sgt2..dats y la aku mencari kekasih hati aku y jujur sgt(my blog)...untuk aku luahkan ape y aku rasa..
ape salah aku..smpai kan dr dulu hingga ke hr ni..org sentiasa memikirkan aku y xbaik..memikirkan aku y burok..sedangkan..dgn kerih keringt..aku berusaha menjadi y terbaik utk mata semua org..knp org selalu salah sangka dgn ape aku buat? Ya ALLAH..apalah dosa hambamu...apalah kesalahan atau apalah dugaan y akan dtg lg selepas ini...
hr ni..sejujur2nya..aku terlalu rasa down..rasa diri ni xperlu dh utk semua org..tp aku cuba bersabar..aku senyum utk itu..aku senyum utk sembunyikan rasa ini...YA Allah...beratnya gudaanmu...beratnya ujianmu...tp, Ya ALLAH..kau berikanlah kebahagiaan kpd manusia2 y berfikiran ini seperti ini kpd aku..aku tidak sekejam itu utk mendoakan keburukan org..

'knp setiap kali kebaikan aku berikan..dibalas dgn kejahatan..kerana kejujuran aku berikan...knp ini aku dpt? '
sungguh..aku percaya...panas bukan smpai kepetang...kerana hujan turun dtengahari...ALLAH..luruhnya hati ku..luruhnya jiwaku..pada siapa perlu aku mengadu..pada teman?pada sahabat? pada kawan....tidak...hanya padaMu Ya ALLAH...kerana hanya Kau memahami isi hatiku...jgn la Kau berikan aku tersungkur untuk sekali lg...cukuplah derita itu...

aku memberi y terbaik utk setiap pasangan aku..dr dulu hingga kini..tanpa mengharap balasan gunung intan atau permata..cuma kasih syg dan sedikit perhatian..tp...tiap kali itulah aku seringkali disalah ertikan...Ya ALLAH...aku redho dgn ujianMu...kuatkan lah hambaMu ini...

YA ALLAH..kau berikan jua kekuatan buat insan2 lain dsekeliling aku...berikan kekuatan buat insan2 y ada dalam hati n diri aku..sungguh...knp aku perlu menipu diri..sedangkan..aku adalah dia..Bahagikanlah mereka..sepertimana apa y aku rasakan..biarpun seketika..sekurang2nya bahagia itu ada...


Salam...
Aku y rasa down..need some one to talk...but i cant!Ya ALLAH...kuatkan hambaMu...AMIN...:(

0 comments: