my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

- Yang DICARI!!!

Yang dicari walau bukan putera raja, biarlah putera Agama.
Yang diimpi, biarlah tak punya rupa, asal sedap dipandang mata.
Yang dinilai, bukan sempurna sifat jasmani, asalkan sihat rohani dan hati.
Yang diharap, bukan jihad pada semangat, asal perjuangannya ada matlamat.
Yang datang, tak perlu rijal yang gemilang, kerana diri ini serikandi dengan silam yang kelam.
Yang dinanti, bukan lamaran dengan permata, cukuplah akad dan janji setia.
Dan yg akan terjadi, andai tak sama dgn kehendak hati, insyaAllah ku redha ketetapan Illahi....

Ya ALLAH..padaMU kuberserah..segala y baik hanya datang dr padaMU...Kau permudahkan la urusan ku di dunia n di akhirat...Kau panjangkan la umur ku supaya aku dpt mengecapi kebahagiaan di dunia Mu...andai, aku manusia biasa..dpt kurasakan detik2 pengakhiran hidupku..hampir smpai detiknya..andai itu kehendakmu,andai kemahuan Mu aku pergi dahulu sebelum kukecapi bahagia..aku redha dgn tentuan MU...Ya ALLAH..Kau jaga2lah mereka2 y berada dihatiku..kau berikanlah mereka kebahagiaan seperti mana y aku pernah rasainya dahulu..aku yakin..akan pemergianku suatu hari nnti,mampu merubah segalanya..mampu mengubah hidupnya kelak...ya allah..kau permudahkanlah urusan2 mereka ddunia n diakhirat...sesungguhnya..aku tidak pernah melupakan jasa insan y pernah hadir dalam membantu hidupku secara langsung mahupun tidak..tidak mampu kubalas dgn wang ringgit..hanya doa dariku mengiringi perjalanan hidup kalian..semoga,diberkati dan diredhai..

Andai penghujung nyawa memberi ketenangan...aku redha dan rela menghadapinya..andai ini perpisahan y terjadi,insya allah..kan ku nanti kalian dipintu syurga...Ya Allah...aku mohon kemaafan mu..aku mohon keberkatan mu..aku manusia y cukup2 hina aku manusia y banyak melakukan dosa...dgn hidayahmu aku berubah mencari akhirat selamanya...tQ Allah..kerana pintu hatiku kini terbuka untukMu...buat kawan2..bukan semua y mengenali diri ini..maaf aku mohon utk semua..andai nyawaku tidak smpai ataupun sempt untuk berjumpa kalian...hanya titipan ini menjadi peneman..andai hadirnya diri ini menyusahkan dan menyakitkan..kemaafan dimohon...sesunguhnya,aku insan lemah..hadirku untuk memberikan 1001 senyuman..1001 kebahagian..1001 kenangan..buatmu semua teman2 kawan seperjuangan...jasamu tetapku kenang..hingga hujung nyawa... Andai aku pergi dulu sebelum kalian..ingtlah,aku tidak pernah membenci mana2 insan,kerana aku tidak mahu org membenci diriku...aku ttp aku seperti mana kalian kenal aku dr mula hingga kini...hidupku memberi kalian senyum...wpun hati ku tidak senyum seperti dibibir...

utk kawan2...faiz,tQ kerana kau sgt memahami aku...kau lah insan y pernah ckp kt aku...(ja,aku tahu ko buat kta org senyum..kau buat kita org gembira...sbb kau mengangis ddalam hati..aku bangga dgn kau..kalau perempuan lain..dah lama tersungkur dgn dugaan hidup..tp kau x...kau masih mampu berdiri..dan kau masih mampu sembunyikan kesedihan y kau alami..xpernah aku jumpa seorang perempuan setabah kau....)

untuk iwan n safwan : aku masih ingt lg korg ckp...(ja,kau sgt2 cantik....sgt comel..:) tQ dgn pujian korg b2..sesungguhnya..kecantikan aku pemberian dr ALLAH...dan..aku tidak pernah bangga dgn apa y aku miliki...kerana tidak kekal lama...

untuk Yim..: smpai mati aku akan ingt...(SAMAD NORDIN)..nama y sgt lawak..tp comel..dan akan tinggalkan kenangan terindah utk aku...:)...aku ingt lg kau ckp..(ja,ko tu mlm2 merempit..nama samad nordin...pakai tudung..pakai suar pendek...) hehe...akan ku simpan memori ini...

buat merul : kau kawan aku paling lama kt sini..tQ kerana berkawan baik sgt dgn aku..even,kebanyakkan xbf aku cemburu pasal kau dgn aku..tp hanya aku n kau je tahu...y kita hanya berkawan..dan x mungkin lebih..tQ kerana bnyk membantu...dan bnyk menasihati aku...(member2 xde hal la....)

buat kawan2..semua kenangan..semua y terjadi antara kita...akan tetap ujud dlm diri ini..andai aku pergi dulu sebelum kalian..ingtlah...inilah kenangan terindah y kita xkan dpt ulang kembali...kerana...kenangan tetap kenangan...:)
KENANG DAKU DALAM DOAMU...aku selalu rindu korang....

Salam Sayang....
Jaja Shafiza...

0 comments: