my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

- apa y datang..terima dgn tabah...:)

salam u all...
rindu kt blog...blog aku ni..dh ibarat pusat lepasan luahan rasa jek!
bukan tok menunjuk2..tp aku rasa lega bila menulis..itu lah naluri aku...:)
rasa tenang...senang...bila menulis ni..kadang2,kita dpt release tension dgn masalah2 y dtg..

erm..sebut pasal masalah...dugaan y dtg..btl2 ALLAH menguji kesabaran aku sebagai umatNya...kdg2,rasa tension...rasa lemah...rasa xboleh nak buat ape2 dh...
rasa kosong..nothing with life..namun,aku kena ingt...ALLAH menguji hamba y menjadi pilihanNya..berdasarkan kemampuan hambaNya...ALLAH Syg aku..sbb tu Allah menguji aku!!!

tQ Allah..dengan ujian2 dr MU...dr dulu...hingga sekarang..Aku manusia y x pernah lepas dr ujianNya..namun aku bersyukur...dgn ujianMu buat aku bahagia..biarlah bahagiaku seorang diri..namun aku ttp bahagia..dgn diriku..dgn caraku..& aku pasti..insya ALLAH..kalau bukan skrg..akan ada terbaik utk diri ku...

kalau nak kata tersungkur...terjatuh...terbangun..tertonggeng...semua aku dh rasa..mati je belum..insya Allah..mati tu akan tiba..dan aku rasa dtgnya mati...segalanya diam dan terdiam...mudah2an...

Ya ALLAH..aku bermohon..bantulah hambaMu ini mencari jalan y lurus..sesungguhnya..aku keliru..aku buntu dgn apa y aku lalui..sesungguhnya...aku tidak pasti..apakah kehendak diri ini sebenarnya..Hanya doaku terhadapmu...mampu membuka kan jalan y lurus...semoga ada sinar bahagia untukku...insya ALLAH...tunjuk kan aku jalan y benar & diredhai MU...AMIN...

* aku cuba ada untuk kawan2...dlm memberi senyuman...:) buat merul + faiz..sorile..aku buat korg ketawa smpai sakit2 pgg...tu je y aku mampu...utk menggembirakan hati ni..sbb aku tahu apa hatiku rasa...:) semoga korg gembira...& kalau aku xde...atleast..ada gak kenangan antara kita y korg leh ingt...:)... kan kan kan???

utk faiz..tQ teman g beli2 brg aku...tQ teman g tgk umah..tQ kerana kerja sama2 dgn aku...tQ kerana ada masa susah senang aku..maaf,kalau2 aku tegur kau...kau terasa hati..xde niat lain..aku sebagai kakak...menegur utk kebaikan mu wahai adik...:)

utk iwan...aku x lupa nasihat2 kau..tp,biarlah aku dgn diri aku..kerana aku rasa..ini y perlu aku lakukan...tQ wan..sbb kau juga salah sorg kawan baik aku..

utk yim...tQ juga..sbb kau selalu buat aku tersenyum...kau buat aku marah..kau buat aku gembira...:) smg kau berjaya dlm career idaman kau..insya allah..

buat F...tQ kerana ada & tiada(kt thailand skrg...huhu...)..sy hadir memberi kebahagiaan..dan mengharapkan kebahagiaan..awak ada utk itu..sy menghargainya..andai sy tidak smpt utk menunaikan hasrat awk..angplah perancangan kita itu tetap tjadi..kerana ingt pesan sy,perancangan DIA lg sempurna dr perancangan kita..namun,sy kagum dgn kesungguhan awk...:)..sy mtk maaf..kalau2 sy x seperti y awk ingnkan.tp sy cuba memberi y terbaik dlm perhubungan kita..smg ALLAH mengredhai segalanya..

buat kawan2...maafkan aku ok..kalau2 kata2 aku,tulisan2 aku,perbuatan2 aku...atau apa saja..buat korg terasa hati..atau buat korg x selesa berkawan dgn aku...aku manusia biasa...x lepas dr salah silap n dosa..apa pun..aku selesa berkawan dgn semua org dlm hidup aku!!!
buat mereka y pernah ada dlm diri ini..sy mtk maaf..kalau sy bukan y terbaik..tp,sy doakan terbaik tuk kalian..biarlah kisah kita..smpai disni...doakan aku pergi dgn aman & damai...kerana,hanya doa y ku inginkan...aku rasa bahagia..happy..sbb pernah memberi kebahagiaan pd insan2...wpun,seketika...mengalir airmata..bila mengenangkan kenangan2...tQ buat y mengenali..tQ buat semua...x mampu kulafazkan dgn kata2...insya allah..pjg umur..kita jumpa lagi...

salam syg...


(akan ku senyum selagi aku mampu senyum...)
g koje pun leh begambau!

MOOD : feeling lebih....

0 comments: