my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

pelik dgn manusia~

hye all...salam...
erm..entry kali ni x tahu la nak carot kt diri sape..
ade la some one ni..ckp kt aku,jgn mncari kekasih lama...menasihati katenye...
padahal kau? yang ado...sama jek...
ibarat kata org...ketam mengajar anak berjalan..diri sendiri x btl...nak menasihati org?
cermin sikit diri kau tu..sebelum nak ajar org...ko menuduh org mcm2...cari kekasih lama la...cntct kekasih lama la..padahal kau??? yang ado yo la..tok sah nak hipokrit gile2 la..bajet baik bajet bagus...sudah la..aku dh naik meleleh taik tinge dgr org2 mcm ni nak bg nasihat...hello,sedangkan diri sendiri x btl...ni plak nak nasihatkan org? cermin ur self!!!!
jgn hipokrit menuduh org...aleh2..tuduhan tu terpanar kt diri sendri...sape y hipokrit skrg? aku ke kau?????

one more thing...even hijau ke x...aku ttp aku...suke aku la nak hijau ke x...blog aku kan...
dan..sekurang2nya..aku hargai hijau y sikit dr pink y bnyk..mcm tu jugak kau manusia..hargai y sikit dr y banyak..bak kata org tue2..bersyukur ada dr tiada..dr situ dh nampak y kau tu pandai menilai ke x...y sikit xnampak...nampak y besar je...ko ke aku y x pandai menilai?? bukan nak kurang ajar...tp itu kenyataannya..sekurang2nya...naluri aku perempuan menggunakan warna pink menunjukkan kelembutan,dan dlm warna pink..aku selitkan hijau...even hijau tu sikit dr pink..tu pun kau nak jadikan isu? masalah ke? kalau rasa masalah...lu bikin blog lu sendiri la beb!!!! letak bnyk2 warna kesukaan kau!!!

aku pelik dgn manusia mcm ni..tuduh aku mcm2..padahal diri kau? perfect? yang adooo!!!!
bukan niat nak mengata...tp bersyukurlah dgn ape y ade...even benda tu x sebesar mana..skurang2nya..naluri ku tetap hijau..

mood : kdg2...rasa pelik...knp n mengapalah ade org mcm ni....

0 comments: