my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

- bila MARCH datang lagi...

Hello all..hello march!!!
erm...bila bulan 3 dtg lg...ape y aku rasa eh???
rasa nak jerit kuat2...Woooiiii...bulan ni besday aku!!! tue lg la aku...haha...:)

tp bukan itu aku...bukan tu jiwaku..ecehhh...gedix...hehe
bulan 3 ni...bulan menanti dan menanti...hehe

1. Bulan ni DIA dh sebuk2 membebel suh survey cincin + brg2 utk tunang...ermm..sabar la cik abg oii...
2. Mmg bulan ni besday aku..tp,x semeriah sgt kot..sbb die atas kapal lg!! pape pun...hadiah kan ku tuntut!! hihi...
3. Menunggu dia balik..yeahhh...sebulan je lg!!!
4. Bulan 3 dpt lg sorg anak buah..(anak sendiri bila laaa....)
5. Bulan keBZan aku dgn kerja2...(harap dipermudahkan AMIN...)
6. Bulan tarikh lahir ramaiiiii sgt org y aku kenal....(abg suhaimi,pakcik,pak itam,lela,dll)
7. Bulan dimana terikat dua hati menjadi satu..ulang tahun my mum + dad & kngah + husband...Smga berbahagia ke akhir hayat!!!
8. Dan bulan ni bulan 1st dapat gajiiii....Gaji dah masyukk...jom kawan2..wangsa walk dh panggil ni....

(selebihnye bila ingt..akan ditulis lg..:) )

MOOD : bulan 3 y gila...sbb menunggu kepulangan si dia!!!

0 comments: