my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

keSABARAN menghasilkan keMENANGAN...

bukan aku kate..tp org y kate...

kalau kita sabar...kita akan menang...
kalau kita sabar dgn setiap masalah...kita akan mampu mengatasinya.
kalau kita bsabar dgn apa jua dugaan y dtg....kita akan menunjukkan kita hebat utk mengatasinya...
dgn ujian,menunjukkan tahap kesabaran kita...
dgn ujian...menunjukkan kematangan kita...

YA ALLAH...sungguhpun...terlalu berat & banyak dugaanMu terhadap diri ku...
sungguh..aku tidak cukup kuat utk laluinya...
jatuh bangun tersungkur...telah kulalui...airmata ku tidak mampu menahan setiap dugaanMU...
aku mahu menjadi seorang y kuat dalam melalui setiap dugaan2Mu....tp,kadangkala..emosi dan tahap kemampuan ku mengatasi segala2nya...YA ALLAH...knp begini berat dugaan MU terhadapku...adakah aku tidak layak untuk memiliki kebahagiaanMu itu...ku mohon petunjuk dan keberkatan dariMu...

kadangkala...kita sangka panas smpai ke petang...rupanya hujan ditengah hari..syukur alhamdulillah...payung telah kusediakan seawal yang mungkin...itu menunjukkan...aku bersedia dgn setiap kemungkinan...thanks ALLAH..kerana kuatkan aku....

im always want to be a good girl...menghargai pasangan y ada didepan mata...menilai dgn mata hati..but,.........??? (malas mau cite....)

0 comments: