my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

- hari ini dalam SENYUMAN...hari ini tetap dalam KENANGAN...

ALAHMDULILLAH....
hr ini dengan rasa syukur...aku masih bernafas..aku masih berpijak dibumi yang nyata..
tQ ALLAH...kerana Kau memberi aku rasa dan peluang utk merasai nikmatMu di dunia ini...

- hari ini dalam SENYUMAN...hari ini tetap dalam KENANGAN...senyum sampai telinga...:)

entry y paling best utk hr ni...
dari ke pg..smpai la ni..aku senyum sengih mcm kerang busokkk...haha...hope so sampai bila2 senyum itu kekal...AMIN...:)

wpun beratus ucapan aku dpt...tQ sgt..semua itu ibarat doa dari korang..hope so,segala nya dimakbulkan ALLAH...:)

aku sgt menghargai ucapan dr sidia...:)
dah seminggu pg tgh laut..xberhubung...
now on 17 march...dgn gigih n usahanya..die online kejap sementara utk wish kt aku..:)
arghhh...bgun pg2..bukak Buku Muka..tgk2 ade msj die...xke senyum smpai telingaaa...
mcm2 pesan nye...xpe,sungguh pun hanya msj...tp usaha nak online wish tu ade kannn???
padahal mcm org gile kot aku tunggu hr2..:)

n 1 post die : kawan2 tlg smpaikn salam kat mak aku ye..kat cinta aku skali...
berebut kawan2 tlg smpaikan..hehehe...
sungguh pun sepotong ayat diwall...tQ sgt2...aku hargai segalanya...
x sabarnye tunggu die balik bulan 4 ni...:) Hati bunge2 riang ni...

Alhamdulillah..senyum ku dtang kembali dgn seikhlas hati..
wpun sebelum ini tawar menawar utk senyum tu ade...
tp,hari ni...tawar menawar ke ape ke...semua dh pupus..
now..senyumku utk buah hati...:)

tQ utk itu...

"Aku TAK SELALU MENDAPATKAN apa yang AKU SUKAI, Oleh kerana itu AKU SELALU MENYUKAI apapun yang aku DAPATKAN."

0 comments: