my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

- lepas hajat!!!

salam kawan2...
huh..keletihan melanda diri ini..smpat gak kau mencoret2 kt belog aku ni...harap2..hilang la tension aku...
saat ni..jam bru kul 1.03pg...korg tau knp aku x tido lg??? sbbnye...aku bru je balik...
bukan balik dr berpoye2...tp bru balik dr ofc!!! gile x gile kan...biaselaaa...budak2 praktikal..mmg selalu dkerah habis2an...nak buek cam no...namo pun kojo!!! tunggu badan ni lomau yo laa...adoiii...ponek den hr2 plak cenggini!! tp,alhamdulillah...bile bkerja...mengurangkan aku utk bfikir bukan2..so,aku kini lebih tumpu pd kerja2..membzkan diri dgn tugas2 d ofc..spy x dtg fikiran2 y melalut2 melayang2..lg2...pasallll.....tutt.....:)
so, aku lebih selesa dgn kebzan ini..:)

korg nak tahu..hr ni aku jadi runner..pg print kje2 ofc..kt ofc lame..bygkan...x mcm 'kap lam ye nge' aku jadinye..nasib baik la dteman oleh kak saed!! tQ kak saed....then, lepas tu..balik ofc...kene satlekan kerja2 ofc plak...tu sbb la...dh jam 1pg..bru aku jejak umah...
tp,y pasti n nyata...sebelum jejak umah..aku duk mengajak akak saed pg makan...dh duk terbayang dh ni nak mkn pe...sbb dh lama sgt kot mengidam benda alah ni!!!
haaa...smpai jek kedai..aku dengan bangga mengoder...pakcik, NASI BUJANG 1, NESCAFE AIS 1...2 benda ni la y aku ngidam2 kan setelah beberapa bulan ni!!! akhirnyaaa...hajat aku tercapai gakkkk...tp,nak kate sedap..nasi + telo + sup + sambal belacan jek kot...tp xleh lawan NASI BUJANG SELAYANG....hahah...mmg power root kesedapan nye...:)..tu pun akan aku jelajah lepas ni...hajat gak tu...hakak bungface...tunggu sy dtg k!!!

ok la..hajat dh lepas..ni hajat nak melelapkan mata plak xlepas2...nunite alls...tomolow kite smbung cerite ape le pulak eh...kire bersyukur aku xkene pg JB or KK...haha..so,leh deepavali lg kt ofc tuuuuu....but,make sure koje siap ye cik jaja oiii...:) xdehal la member2...:P

ok la...tata titi tutu...nunite all...tido dalam iman...tdo mencari ketenangan..tdo dgn muhasabah diri...harap y terbaik akan muncul 1 hr nnti..insya allah...

MOOD : x tentu arah..keruan pun ye...xde haluan pun ye..y penting!!!! its me...:)

0 comments: