my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

- birthday tanpa SIDIA!!!

HAPPY BIRTHDAY TO ME....
itu ucapan y mampu aku berikan utk diri aku sendiri....
huhu...besday y agak sunyi..besday yang agak membosankan aku kali ini...
birthday y di wish oleh org2 d office...sbb on 12am td...aku masih di ofc...ni baru ha balikkk..hadoii...
dalam erti kate lain...menyambut hr lahir di ofc la aku kali ni!!!! hahaha... kenangan gak tu...:)

erm....agak sedey kali ni...kalau dulu2..smbut besday dgn pujaan2 hati...dgn buah hati..tp kali ni...buah hati pun xde!!! jauh dtengah lautan tu haaa...cm no nak wish eh?? tepon x do..line pun x do...x ke sodeh!!! huhu...xpe2..sebelum die p tgh laut hr tu ...die dh wish punnn...hehe.xpe,y penting hadiah ade eh!!! :P

1st, thx pape sesiape sahaja y wish my besday..sama ada :

- wish kt ofc td... :) sweet dgn org2 ramai td....:)
- msj kt hp wish besday.. :)
- wish kt my fb...:)
- wish kt my mail... :)

even sekadar ucapan...terima kasih beribu kasih2 sgt kerana rajin menulis menaip dan berckp untuk wish my besday...sgt2 dihargai usaha kalian...Hanya ALLAH y membalasnya..smoga kalian juga dpanjangkan umur & dimurahkan rezeki...AMIN...

nyway,birthday gurl nak gak buat ucapan...penat dh terima ucapan ni...hehehe...

1 . Happy birthday utk my twin NANA...9bulan kite duk dalam perot same2...9bulan kite kenal siapa kita...now,dah 25 tahun kita bersama b2...bezanya..nana dgn tersayang n bby bru smbut besday..dan aku??? Masih seperti dulu...jodoh lom smpai..ape nakk buattt....:) cheers~~

2. Happy annivesary to mak n abah...17.03 juge...smg mak abah sihat selalu...bahagia selalu..n ceria2 selalu..smg dipanjangkan jodoh hingga ke akhir hayat...tQ bcause menjadi mak n abah y paling baik ddunia..jaja syg mak n abah...:)

3.Happy anniversarry gak tok knga n husband...:)
smg bahagia selalu...smpai akhir hayat..cepat2 tambah bilangan ahli keluarga yeee...!!!

4. Happy birthday to my dear uncle...Pak Itam yang putih...smg pjg umur murah rezeki..:)

5. Happy birthday juge utk kawan2 aku...y birthday sama dgn aku...hope so,korg berbahagia d hari bahagia ini...jgn jd mcm saye..:)

utk y terakhir kalinya...di hari bahagia ini..aku mengalirkan air mata,kerana tarikh indah inilah...hari2 bahagia ku..dulu kini selamanya...

mood : mengangis tanpa teman~ :(

0 comments: