my wedding day

Daisypath Anniversary tickers

~ pengikut setia ~

0

- cerita dolu2...

salam semua...
haiii...hr ni 16hb 3....
cepatnya masa belalu..dah setahun...dan dh bertahun2...aku dilahirkan kt muka bumi ini..
Syukur Alhamdulillah..ALLAH masih panjangkan umur ku untuk melihat dan merasai nikmt dimuka bumiNya...Bersyukur...kerana aku masih NOR SHAFIZA BT GULAM MOHAMAD...:)

bye the..2molow is my day!!! hehe...biaselaaa...17hb 3...so, pengunguman kene la buat seawal2 nye..bukan ape pun..dh mmg jenis aku mcm ni..make myself happy..sbb bg aku.xde org y leh wat aku happy..melainkan diri aku sendiri..so, im proud with my self...:)

mcm2 nak cite sbnrnye..kisah dolu2...ade kisah dsebalik 16march y lepas...kisah y ak akan ingt smpai bila2...kenangan pun ye juge kan...kenangan y boleh djadikan pengajaran...:) so, perlulah aku ingttt...:) haha...cer cite..tp,aku rasa xperlu kot nak cite...biar lah mereka2 itu sahaja tahu citenye..kalau nak diikotkan..time2 mcm ni la kisah tu terjadi di SELAYANG...haha...lawak,sadis...bangang!!! bodoh pun ade gak....

ape pun..itulah kenangan..
dan aku masih bersyukur..sbb aku masih mampu & boleh mengubah diri utk menjadi the best for all people y aku kenal..n 4 sure...4 my family n my dear F....love u all...

"Aku TAK SELALU MENDAPATKAN apa yang KUSUKAI,
Oleh karena itu AKU SELALU MENYUKAI apapun yang aku DAPATKAN."

itulah diriku kini..namun...dgn rezeki & kurniaan ALLAH...aku tetap bersyukur di atas segala pemberianNYA...
ape ade hal..ALLAH tahu apa terbaik utk HambaNYA...

biar burok dipandang mata...tp hati tetap bersih...
biar niat disalah sangka...aku tau apa aku lakukan..
aku tetap aku...:)

0 comments: